Soffhäng

Hej! 
Har egentligen inte gjort så himla mycket idag, som jag skrev tidigare så har jag planterat om blommor och så, men sen efter maten så gick vi ner och tränade sprang/cykla 1mil (ca) på 30min och så gjorde jag 50ryggövningar! 
Riktigt skönt må jag säga! 
Just nu sitter jag och dricker soda stream vatten och kollar på när killen sitter och spelar "Forza Horizon"

Imorgon kommer det bli att man får kliva upp tidigt igen, har nämligen bokat tvättid! Och sedan efter det så blir det Valbo med bigsis hennes dotter och killen då! 

Kommer bli en najs dag.... Ska leta efter en hatthylla och sen när ja kommer hem blir det antagligen gym igen? :) 
Ha en fortsatt trevlig fredagskväll! 
Puss! 

Ni kan även följa mig på instagram! 
Sandraaslund heter jag där :)! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0