Ungefär...

Det är ungefär 3 veckor sen jag skrev nu och det där med nytt bloggtänkande blev det ju inget av eftersom jag inte har haft någon lust och ork :(
Mitt schema är fullbackat dom närmaste veckorna... I helgen ska jag till bollnäs en sväng och nästa helg åker jag till stockholm över helgen, och helgen efter det är det fest inne i stan eftersom alla går på sommarlov! Ska bli skönt! Dock så jobbar ju jag första perioden! lite surt men det blir pengar och det är ju bra!
Nog om det! 
Jag har tillbringat några timmar inne i stan idag sådär på förmiddan, lunchat med Reza och träffat magnus en sväng, tagit en promenad från staffanskolan till skytten och sen ner på stan igen. Tog bussen hem vid 13.30 och nu är jag hemma och dricker te.
Jag undrar vad jag ska göra senare idag och vad jag ska göra imorgon!? har inga viktiga lektioner imorgon heller eftersom jag bara konsentrerar mig på matten och NOn just nu, har ju liksom betyg i allt annat.
aja. orkar inte skriva...
har iaf fått hem några skor nu dom andra ligger på posten och skriker efter mig! Men får hämta ut dom när ja får mer pengar bara det blir snart! :D
hööörs haii

trevligt.

Heluu..
har ingen ork alls. förskyld så in i helvete... men det är inte därför jag inte har bloggat.
orkar helt enkelt inte lägga ner energi på den här sidan.
så lägger ner igen.
meningslöst ändå.

ja men förskyld då

Hejsan, sitter inne i köket och ska dricka lite kaffe nu..
Inga skor har kommit en så länge... ska ut lite senare till postlådan och kolla om mina kanyler har kommit iaf!
Då blir det att ta hål idag för hoppningsvis!
Om jag nu orkar med det... Är förskyld också började igår kväll med att halsen gjorde ont och nu är jag typ täppt i näsan och fyfan säger jag bara.
Min syster är så snäll som smittar ner mig :)
puss på de då..
Har typ sovit 3 timmar inatt och klev upp kvart över sju imorse så att jag kunde följa med mamma in till stan och klippa mig.
Så nu sitter man här förskyld men jävligt snygg i håret!
Vad händer för er idag då?
Själv så ska jag inte göra så mycket annat än att preparera kroppen med alvedon :P
Men så kan det vara...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva heller...
men det här får duga syns senare.

love is shit!

Hejsan alla underbara...
ligger i sängen och mår piss.. men det är ju egentligen men det är ju inget ovanligt.
nog snackat om de iaf.
Under tiden jag har vart borta så har jag köpt 4 eller 5 par nya skor... tröstshopping!
väntar på vissa av dom som ska komma nu under veckan..
Men har ett par hemma iaf. som jag får skavsår av.
menmen, det gör iaf inte lika ont som ett krossat Hjärta som jag får ungefär 1 gång i halv året.
suger kisskuk.
aja, har även beställt en klänning men tror jag kommer få skicka tillbaka den... för nu när jag tänker efter så var den inte så snygg...
ska kolla på bubbelroom nu får se vad jag hittar där då.
hörs haai

RSS 2.0