så segt

ursäkta mig så himla mycket för att jag inte har bloggat på några dagar! men jag har inget wifi-nät här ute i skogen! har försökt att ladda upp flera inlägg genom mobilen men det står bara och tuggar hela tiden! så jag får inte upp inlägg med bilder! trist! :(
har iaf vart ut på promenad idag och vid sju var jag och elin ner till gymmet och trampa och sprang ett tag... tyvärr vart vi avbrutten av någon brud som bara klampar in! ( gymmet är inte så stort... så man vill helst träna ensam när man är där!) så vi ledsna och gick hem!
jaja så har väl denna dag sett ut..
har fått mail om att mina skor kommer om någon dag nu också! gud va jah längtar ska försöka åka upp till min bror så fort dom har kommit och ladda upp lite bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0