söndag och sååå tråkigt.

Halloj!
Är på ett kanon humör faktiskt.. vet inte riktigt varför?
Vill helst bara ställa mig och hoppa runt i rummet! Men självklart så gör jag inte de ;)
(folk kanske sover!) Man måste ju tänka på dom å!
Sitter och snackar med ett par polare just nu iaf över FB :)
Annars händer väl inte så mycket!
Orkar inte skriva heller...
Men kan ju berätta för er hur min helg såg ut!
I fredags så var jag först och främst i skolan, vi hade verksta hela dagen men vart ju bjuden på tårta efter att vi städat undan!
Sen var det bara att gå hem, duscha och typ invänta att klockan vart så pass att man var tvungen att sminka sig å så för en tripp till söderhamn för att träffa W.
Och på lördan så tog jag bussen till min kära mami. Så åkte hem idag... Skola imorgon, och ska väl ta reda på hur man ska göra med en av alla uppgifter jag har här hemma. (fattar inte ett piss av den? så dåligt informerad!)
Sen blir det att packa ner lite grejer så jag vet vart jag har allt som jag behöver när jag ska flytta hem till mami igen!
jaja inge roligt att skriva om ingenting... så det får räcka nu! :)
haii!
Bild från i somras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0