industri/tekniska

halloj! sitter i skolan just nu (har rast) iaf så står jag och gör klar mitt mini-skruvstycke... går väl ganska bra tycker jag! är verkligen på sluttampen nu! så då kanske jag hinner svarva lite extra idag också (ska börja på en hamare!)
på lunchen ska jah ner på bollnäs stad och lämna in ett par skor jag köpte för ungefär 3månader sen..
dom har seriöst talat gått sönder överallt i detaljerna... sjukt fula är dom nu iaf! det är ju liksom detaljen som gör hela skon!
jaja igår när jag var inne i söderhamn och kolla så gick jag in på nån skobutik jag inte kan stava till men dom sammarbetar med "DIN SKO" och jag hittade ett par skita snygga converes! måste bara ha dom! och sen ett par klackskor som jag nämnde tidigare tror jag? iaf ni ska få en bild på klackskorna iaf!
ha en fortsatt trevlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0