Underbart väder!





Har vart ut och gått lite nu efter skolan och så med T och T!
Jätte varmt ute för att vara mars tycker jag! Super skönt och sen blir man så himla pigg och glad! (ska jag säga som sitter med en kopp kaffe för att jag är dötrött!)
men har en liten anledning till de också... Var som sagt till skolan och det var T som väckte mig! fan va dryg han va alltså! haha :)
Menmen, klev upp iaf drack ungefär 6 koppar kaffe och sen köpte jag en till på mo-macken!
Så har fått med mig en massa hemuppgifter nu från skolan och så :)
Iaf har gått ungefär 1 och en halv timme idag :) Super duper skönt! :D
Nä nu har jag inte tid att sitta här :)
Hoppas ni tkr att bilderna är fiiin :D

Imorgon ska jag till bollnäs och träffa M också :D ska bli så roligt och skönt! Har längtat efter han hela veckan :*

Kommentarer
Postat av: Eliin, mini sis'

Svar: SJälvklart! SAknar det så mycket jag med. och då måste vara med mig i sommar, för alla mina vänner dissar sönder mig efter överdosen :((( <3

2012-03-15 @ 14:32:39
URL: http://hausofgaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0