Seg lördag.

Hej allihopa... Är verkligen seg idag! Bara ligger känns de som fast jag har en hel del att göra.. Har iaf bytt sängkläder som verkligen behövdes! Förstår inte men byter varje vecka! Ibland oftare.. Men sen har det inte blivit så mycket mer gjort... Skulle behöva tvätta undan lite och även tvätta filtarna i soffan (fast dom aldrig används) har fått för mig att dom börjar lukta illa efter 2veckor så därför blir dom tvättat oftare än vad man brukar med... Hehe...
Ligger och funderar på om jag ska framkalla lite bilder snart med! Saknas några stycken... Och när jag beställer så tycker jag att korten är för ful för min lägenhet... Typiskt... Nu ska jag sluta babbla... Orkar inte... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0