bloggtorkan sätter fart

Igen.... har inte bloggat nånting på evigheter igen... har inte haft tid ork eller lust.. och för den delen har jag inget internet nu igen helller.... Har nyss flyttat ut till mamma (bredvid mamma) igen .... 
Hemskt fin lägenheten och den är jättemysig! 
är dock inte riktigt klar med den... är lite grejer som ska upp på väggarna i sovrummet nu... har nyss tapetserat där inne också.. tapeterna var röda med guldmönster i ... hemskt fult! men nu är det blårandigt och vitt! hehe hemskt fint! 
får se om jag kommer få upp nånting på väggarna idag? 
 
fick hem ett paket från bubbleroom igår också! :D 
kan visa er när jag har knäppt kort på det... är iaf en klänning, shorts och ett par leggins! sjukt snygga! 
menmen, nu har jag inte riktigt tid med det här, hehe men ha en bra fortsätt fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0