Arbetasökande...

Hej hoppas ni har en bra vårdag! 
Det har jag men fryser lite! 
Men har suttit ute på balkongen ett tag idag och fått lite D-vitamin! 
Hemskt skönt! 

Den här veckan har det hänt ganska mycket men ändå inte! 
Har fått hem ett paket med en tröja jag beställde med Lillis förra vecka ! Gudomligt fin vad den! (Kommer bild på den senare och på lite annat också kanske) 

Iaf! Den här veckan har jag även skrivit ut mig från skolan... Verkade iaf inte som om dom vela ha kvar mig där och om jag skulle gå ut på helpraktik så skulle jag kanske inte få nå studiebidrag? Helt sjukt! 
Men har skrivit in mig på arbetsförmedlingen så väntar på att min handläggare ska höra av sig och första mötet så vi får lägga upp en planering. 

Ja det är väl så min vecka har sett ut hittills. Nu är det bara att vänta på den där nedförsbacken! 




Vårkänslor till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0