ON THE ROAD AGAIN.

Hejsan! Nu är jag här igen och ska sprida nytt liv i den här bloggen! 
Har en hel del att visa er sen sist! 
Och ärligt talat så är jag mer upprymd nu än någonsin förr! 
 
Det nya är väl att jag har skaffat mig en egen lägenhet, men funderar på flytt redan! Har liksom bara bott är i 5månader? Haha... 
Bor bara i en liten etta just nu som är väldigt stökig och kläderna ligger långt utspridda på golven! 
Och min katt (greger) är som mig... trivs inte för fem öre! Så vi ska nog flytta ut till stråtjära igen! :D 
Då kan både jag och greger gå ut och vi kommer må så grymt mycke bättre1 skönt! 
Men det här var starten, det är meningen att jag ska börja blogga om design och mode iaf! 
vi får se hur det går men som sagt jag har grymt mycket att visa er! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0