surpitten själv!



min katt är vääldigt speciell!
han är katt, men samtidigt människa och hund!
fast jag tror att vi kan ta bort kategorin katt!
min katt sitter ALLTID med vid bordet när vi äter... han följer alltid efter oss när vi ska ut och gå! har filmbevis på det!
så vi får alltid slänga in katten innan vi ska gå ut!
han tror han äger oss eftersom han är så himla bortskämd! alltså han tror han är kungen i huset! men inte så konstigt heller eftersom jag behandlade honom som en när ja först fick honom!
han älskar att kolla på när jag duschar, och han tror att vi allihopa inte kan pissa själv så han måste vara med och ge stöd!
min katt är dryg och alltid sur när han inte får som han vill!
där har ni sanningen om honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0