mobil inlägg från sängen!

många har säkert vänt på dygnen den här veckan (vi har lov) men inte jag skönt nog!
jag går och lägger mig i sängen klockan tio kikar omkring på olika bloggar och söker insperation (stavning) och faktiskt så hittar jag en massa!
favo bloggen är ju såklart kissies... tycker verkligen om att följa hennea blogg vilket jag gör och jag kollar den nästan varje dag!
roligt!
kanske därför jag tycker mer om att blogga nu? eller så beror de på att jag fakiskt har råd att shoppa för mitt studiebidrag igen nu när jag bor hemma!
fast prioriterar såklart busskort och telefonräkningen först!
jaja, jag ligger som sagt i sängen och ska sova nu snart ska bara öppna fönstret först man slipper bada i svett inatt! äcklig tanke...
men sov gott och godnatt! puss ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0