Söndag!

Hejsan, vet att det inte är så många som läser den här bloggen och därför bloggar jag inget heller!
Jag ska iaf uppdatera er lite, har ju flyttat till min bror nu, men kommer nog inte bo här så länge känns det som.
Greger (min katt) ska få åka hem till mamma ikväll iaf och få bo där tills jag fått eget eller nå?
Läre väl försöka skriva ett brev igen och typ söka eget genom soc... När det kommer ske vet jag inte riktigt?
Och den där oseriösa bloggen ska jag själv ta upp för att kunna tjäna lite extra pengar. Kanske funkar? Det är väl sånt som märks!
Är jätteshopping sugen också! Har vart det i flera veckor... Men jag kan inte beställa de jag vill ha fast det är alltid så nära att jag gör de! Vet inte vad jag ska ta mig till... Inte kan jag shoppa nå den här månaden heller... Får typ leva på 400kr... Och sen så ska jag inte shoppa heller för jag vill utomlands! Så jag måste börja lägga undan pengar! Inte för att jag tror jag kommer klara det men jag måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0