seg dag med lite shopping på kanten.

hejsan, har faktiskt inte gjort så mycket idag... har väl inte riktigt
mått hundra idag heller.... inte för att jag har mått speciellt bra den här veckan.... men den här veckan är inte slut än heller....
Iaf, vi åkte in till stan och köpte ett par skor som mamma hade fixat så att dom hade lagt undan dom åt mig. Så köpte dom på rea då... Kostade bara 250kr. Så jag ska ta med mig mina gamla skor till bollnäs imorgon och reklamera dom (dom är så himla trasiga så det finns inte! Och jag har bara haft dom i några månader!)
jaja såg ett par skitsnygga skor där inne också som jag bara måste ha till våren!
kanske kan köpa dom den här månaden också! hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0