måndag morgon

hejsan, alla är nog alltid lika seg på måndagar? jag är då de iaf och när jag vaknar på morgonen på en måndag så ser jag verkligen inte framemot dennkommande veckan! men det hinner ändras under dagen som tur är...
har tränat en timme varje dag nu i helgen... är grymt trött!
imorse såg jag inte framemot att varken åka till skolan eller att träna efter den! kändes som om jag skulle vara trött hela dagen men det hann ändras nu påväg till skolan är jätte pigg nu och snart ska jag ha matte! känns som om jag kommer rocka lektionen! men finns ju en baktanke! så fort jag öppnar boken så ger jah väl upp! haha
jaja ni får ha en underbar dag för nu ska jah ha lektion!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0