Allå!

Tjenare tjenare, sitter och laddar ner Zumba för tillfället, ska börja träna så jag får den kroppen jag vill ha! Och så jag inte behöver testa alla jävla kläder i affärerna för att kolla om de passar... Så jävla drygt!
Jaja, har vart i skolan idag och fick hem en massa uppgifter! Ja eller jag tog hem dom själv... Dags att sätta fart innan allt är slut!
Har ju bara en kurs i Svenska, engelska och matte... Men funderar på om jag ska läsa engelska 2 och svenska 2 till hösten också... kan vara bra?
får se om jag får tid med det iaf... blir mycket verkstad nästa termin! och mycke ritningsläsning.... trööök jag som älskar att vara på engelskan och svenskan liksom! Går så himla bra på dom lektionerna så det finns inte... aja jag ska ut och röka nu och sen invänta att nedladdningarna blir klar sen blir kvällen! nnnaaaattt
 
 
saknar sommaren så fruktansvärt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0