internet halleluja!

Hej alla fina läsare!
Idag var mamma in till stan och fixa internet! SKÖNT! Nu kanske man har nånting annat att göra än att ligga i sängen och lyssna på samma gamla musik som man hört 140ggr redan! ;)
Så ja, nu kan jag börja ta kort med systemisen och sen lägga upp här igen :)
Har vart i skolan idag och det ser verkligen lovande ut! Har ungefär 3 ämnen kvar att plugga upp efter att jag har gjort uppgifterna jag har hemma nu!
Så ja det ser verkligen positivt ut!
Den här veckan har jag hunnit gjort 3 kemiprov i nationella! Bra jobbat om man frågar mig!
Så nu har jag bara 2 prov kvar att göra i NO:n
Skit samma!
Var även in till stan idag med syster och pratade med barnmorskan om preventilmedel... Blir så att jag sätter in en P-stav! Skönt det med, då slipper man ju liksom hålla koll på p-pillrena! så sjukt jobbigt alltså!
I helgen ska jag till Magnus igen mysa och kolla på film :)
Ska även ta med mig min dator så han kan fixa till den.... Den är seriöst jävligt seg just nu... Mycket virus på den skulle jag kunna tro?
Nu ska jag gå in till köket och vara social :)
Men ha det bra tills nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0