Drive safe!

Har nyss kommit hem efter att jag har vart ute i stråtjära med T och T.
Hälsade på bror där ute och visade min kärlek genom att tvätta hans bil! Kommer bilder på det också :D hah
Sen när vi va påväg hem så möts vi av polisen efter NTO... Tur som va så hade jag bälte på mig så slapp även böterna där! Därimot fick T fortköringsböter... Stackarn... menmen, det är så det kan gå ibland... Även fast det är jävligt tråkigt...
Nu när jag kom hem har jag hunnit duschat och sen bytt kläder efter att man blivit nerstänkt av grusvatten och bilschampo... mysigt de!
Nu ska jag lägga upp bilderna efter denna lilla tid på dagen och sen gå in i köket och röka och sen äta! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0