ny energi tack!

hejsan bloggen och alla som följt den tidigare! 
Jag har inte vart på den här sidan på ett bra tag nu... Men tänkte att jag skulle försöka med att skriva lite mer å så! 
Har faktiskt inte hänt så mycket nu under sommaren, jobbade dom tre första veckorna, festade och umgicks med vännerna på helgerna... Dock så hann jag bara ha ett riktigt sommarlov i ungefär 3 dagar innan hela min värld rasade igen... Så sitter för det mesta inne, för jag vågar inte åka in till staden nå mer... tråkigt men jävligt sant! 
Tänker inte gå in på det som gjorde så jag inte vågar åka till stan längre... 
Menmen, 
fick lönen för en vecka sen ungefär... va ner till gävle med, Sara, Emelie och oliva och tillbringade dagen med shopping... Riktigt skoj kände mig som en tonåring på riktigt! haha 
 
Sen så har jag väl itne så mycket mer att tillägga.... ska flytta till bollnäs i november så fort lägenheten blir klar! Och ska gå svets i bollnäs också... så kommer få pendla dom tre första månaderna... :) 
Kommer bli sjukt jobbigt men det är bara och lida med det! hehe 
jaja. finns inte så mycket mer att säga nu :) men återkommer senare eller imorgon efter att jag vart till bollnäs! pusshaii! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0