förvirrad och lite seg

Är lite seg på att ladda upp bilderna... Men vafan förstår mig inte på windows 7! :@
Ser ju liksom inte vad och vilka bilder jag laddar upp1 fuck that!
har vart inne i stan hela helgen..
Umgåtts med fantastiska männsikor! (älskar er!)
Var hem en sväng igår för att duscha och göra mig klar till Emelies fest och så visar det sig att vi inte har någon el! så då drog det ju ut på tiden eftersom vi skulle åka hem till brorsan för att dricka kaffe precis som jag kom hem!
Så tror jag var inne i stan kvart över nio igår kväll igen... Halvsprang hem till Sara och Reza så jag kunde fixa dom sista detaljerna och så när vi kommer hem till emelie så var det bara tre pers där och vi kanske bara var där i en timme eller nå...
menmen, det var ju nice ändå liksom!
hemma nu iaf har nyss duschat och ska snart tömma minnskortet till både telefon och systemkameran... Skicka iväg bilder till en tjej och sen ladda upp några här och senare sortera dom.
Ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0