dystert..

Idag är det verkligen inte nåt bra väder för att kunna vara ute och göra, ja vad som helst...
Tråkigt för jag hade gärnat velat vara ute idag faktiskt.... Och det händer ju inte så ofta faktiskt...
Menmen, har planer för idag iaf... Ska kolla på film ikväll :)
Så vi får väl se vad som händer under dagen... kanske ladda ner nåt redigeringsprogram till datan och börja med bilderna? Han juinte göra det igår... Sen så var jag ju inte på sånt jätte bra humör heller...

Ska dricka te nu, och kika runt lite på facebook och på några bloggar? :)
Hittade en blogg för nån dag sen.. Hanna widerstedt's blogg.. Och seriöst hon gör mig verkligen chockad!
Hur kan man bete sig sådär som hon gör egentligen?
Visst hon kanske har sina åsikter men om dom är elaka och kränkande för personer i hennes omgivning så kan man faktiskt hålla de för sig själv! Anser jag iaf.

Skit samma.... ska göra iordning mitt te nu och sen kika omkring lite mer :)
Ha en bra dag :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0